Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Myskväll

Av Julia Söderberg - 21 januari 2011 15:30

Snart kommer älskade Maria ^^ Elr inte snart men hon kommer senare mot kvällen för då ska vi kolla på film och ha myskväll <3 Längtar så mycket ska bli så mysigt! Så de blir tacos, film, snacks och mys ^^ Behövs verkligen känner jag^^ Alltså att vara med nån av tjejerna och då kunde Maria ^^ men tråkiga är att jag måste upp tidigt i morgon. Men de positiva med de är att jag ska till Horndal och vara med min älskade syster Sanna och sen kommer min älskling och hämtar mig för då ska vi kanske hem en stund sen blir det en tripp in till Avesta för att kolla bio ^^<3 
Gud va mycket de blir den  här helgen liksom! För sen på söndagen ska jag bara mysa med älsklingen och ha det så där av slappnande  och inte behöver tänka på något alls! Men sen när man kommer hem blir det att dyka ner i böckerna och plugga -.-' Usch men måste höja mig i ämnen och helst i so, engelska och biologi! De är mina mål men tror inte jag lyckas precis men kan väl försöka i alla fall ^^
   Va tvungen att ta lite ego kort som vanligt ^^ (a)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Söderberg - 31 januari 2011 21:03

nu har jag min gamla blogg igen ^^ http://livslivet.blogspot.com/  ...

Av Julia Söderberg - 28 januari 2011 18:13

Ändrad tid nu då. Jonte vart lite försenad av olika saker så han kanske är här typ vid 8! Usch :'( men huvud saken han kommer ^^ ...

Av Julia Söderberg - 28 januari 2011 16:26

Älskling är på väg hit så han är här typ kl 6 ^^ Längtar efter honom, min lilla Jonte<3 Men de tråkiga är att han åker hem på söndag förmiddag :'( vill fan inte de! vill att han ska vara kvar hela helgen<3 Men nu vart de ju inte så för att han ...

Av Julia Söderberg - 26 januari 2011 18:53

Varit till stan om man kan säga så.. elller.. nej vi säger smb ( Smedjebacken ) och bara varit. Vi fika gick och kolla gymmet som jag och Julia ska kanske börja på. Usch vart jätte sugen! Sen tog vi bussen hem. Hahah inte mycket vi gjorde men det va ...

Av Julia Söderberg - 25 januari 2011 20:44

Vilket bra liv man har just nu då! -.-' 

Presentation


Julia Söderberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards