Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Julia Söderberg - 15 januari 2011 22:19

Nu är älsklingen här och vi har de jätte mysigt, fast just nu sitter vid varsina datorer, han snackar på skype och spelar säkert spel på fb ^.^ och jag som bloggar och kollar andras bloggar. Hahah vi är lite osociala ibland! Men sånt är väl livet. Man kan väl inte jämt vara social. Fast ska vara de snart. Fast inte just nu. För nu måste jag få skriva av mig lite men jag vet absolut inte vad jag ska skriva om! Helt omöjligt att komma på vad man ska skriva om! 
Eller jo jag har varit till västerås och handlat möbler och grejer till mitt rum och de vart inte lite grejer! De vart väldigt mycket men  nu är rummet typ klart, eller man kan väl små fixa lite då och då men de är väl inte så viktigt! Men jag är i alla fall super nöjd. Det ser faktiskt lite vuxnare ut  än va de gjorde innan!  Vitt, svart, silver ^^ är mina färger just nu. Eller jo trä färg är de på skrivbordet och garderoben men de gick liksom inte att ändra på. För de fanns inte i andra färger och garderoben köptes för väldigt länge sen. Då visste man ju inte att jag skulle ha vitt rum. Men men jag bryr mig inte för de sitter typ ihop så de står lite för sig själva och de blev bara fint ^^ Ska ta kort på allt sen men inte nu för jag orkar inte. Har blivit väldigt lat! Men vadå de måste man ju få vara i mellan åt ^-^ Hahaha ne nu ska jag nog kolla vad älsklingen gör, men om man ska gissa är de nog CrossFire som står högst upp på listan x'D

   Bild på gick och älsklingen^^

Presentation


Julia Söderberg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards